Rumuz_13 benim oğlumda böyleydi emdiği zaman direk kusardı oluk oluk çıkardı böyle kusmaları mama verirdim yine öyle sonra çocuk gastroenteroloji bölümüne gittik besin alerjisi olduğu söylendi. Şimdi raporla mama kullanıyor o gündür bu gündür bir kere kusmadı maşallah (aşırı kusma ) - ben emzirirken diyet yapsam bile oğluma fayda etmedi emzirmeyi kesmek zorunda kaldım