Merhaba bebeğim 12 günlük sütüm geliyor ama bebeğim bir hafta yoğun bakımda kaldı ve emme süremiz çok az çok açıksa bile on dk emiyor kontrolde kilo almamış hatta vermiş ve sağım yapıp kaşıkla ver dedi doktorum kaşıkla almıyor geri çıkarıyor mecburen emme sonrası kalan sütü biberon ile verdim hem emzirme hem biberon ile besleyen var mı meme reddi olur diye korkuyorum