Benim bebeğim de 4 Ay 15 günlük ve ilk 2 Ay sütüm az geldiği için mama desteği ile ilerledik. Fakat mama içtiğinde daha çok istiyordu. Doktora söylediğimizde önce anne sütü verin yani emzirin arkasından 30 veya 60 ml mama ile ilerleyin mamaya alışan bebekler sürekli ister demişti. Yani kısacası korkmayın aç değil sadece tatmin olmadığı için mama istiyor bebeğiniz. Tekrar tekrar mama vermenize gerek yok.