Simay_Alya54 Merhaba bebeğim 6 aylık oldu hero baby nin gece mamasından aldım ama daha kullanmadım biberon ile de haZırlanıyormuş kullanan varsa biberon ile nasıl yapıldığını paylaşabilir mi 😊?
Ejderhahavva Simay_Alya54 kıvamından daha sulu olması lazım ki biberon deliğinden geçsin ama çok ta fazla sulu olmasın yani su gibi olmasin anlatabildim umarım 🤣
PrensesRavza Simay_Alya54 ya ben 6.ayin başında almıştım gece uykuları düzene girsin rahat tok uyusun diye ama ters tepti bizde baktım kızım daha cok uyanmaya başladı uyumadi bende daha kullanmadım komşuma verdim onunda var bebeği kullansın diye onda iyi geldi uyumus bebekten bebeğe fark ediyo sanırım
Simay_Alya54 Bu mamayı gündüz de kullansam olur mu gece yemiyor emmeye alışık olduğu için yemedi ama gündüz sabah kahvaltı öğünü gibi yiyebilir mi bebe bisküvisi ilave edilip böyle kullanan var mı ?