Rsenaselim Kızlar doğum yapalı 15 gün oldu ilk doğumum tüylerimi doğum yaptıktan sonra aldım kesik yerimin üstünde tekrar çıkmış o tüyde iltihap yapmış çok canım acıyo😭 bu durumla karşılaşan var mı acaba bi fikir verebilir mi bana? Çaresiz kaldım belki burda fikir veren olur diye yazdım🤦🏻😣
Barismehtap Rsenaselim dikişlerin tazeyken mi aldın ? Jilet ise bakteri yapmış olabilir,baticon sür bol bol,ve tabi doktoruna göster mutlaka ki yayılmasın
Rsenaselim Barismehtap evet jiletle aldım ondan mı olmuş olabilir 🤦🏻 sürdüm batikon inşallah işe yarar ya
Barismehtap Rsenaselim evet muhtemelen jilettendir, batık yapmıştır ya da bakteri olmuştur, aile hekimine bi pomad falan yazdırabilirsin