Bebeğimi emzireceğim zaman başta güzel alıyor bikaç dk sonra ağlama krizine giriyor emerken. Tekrar memeyi verip şarkı söylüyorum pış pışlıyorum anca susup emmeye devam ediyor. Sütümle alakalı bi sorun yok neden böyle yapıyor son 1 haftadır böyle. Doktorluk bişey var mıdır götürmeli miyim yoksa huy değişimi mi sizce