Rumuz_13 Kızlar ben sağdığım sütleri biraz dolaba o gün ve ertesi gün kullanacaklarını diğerlerini buzluğa atıyorum. Fakat ileride kullanmam gerektiğinde atıyorum 100 cc olan var 60 var 50 var VS. Bir sürü sakladım. Ama ilerde 100 cc lazım olsa 60 olan heba olcak diğer 50 ile birleştirip eritsem. Siz nasıl yapıyorsunuz poşetlerken
SeninAnnenBirMelektiYavrm Rumuz_13 ikisini de erit birleştir cnm. Yada birini erit içir digerinide erit onuda koyup içir
Rumuz_13 SeninAnnenBirMelektiYavrm peki fazla olanı ne yapacağım yani emzirmem gereken milimden fazlasını erittikten sonra☺️
JollyRose Rumuz_13 3-4 saat içinde içmesini sağlıyorum 150 ml zaten içilebilir birkaç saat içinde Poşetin hepsini doldurmamak gerekiyor zaten
Adiniko Çözdürdüğünüz ya da ısıttığınız sütü bebeğinize verdikten sonra eğer sütten kalıyorsa, kalan sütü tekrar veremezsiniz. Sütü dökmeniz gerekir. Bakteri ürettiği için beklemesi ya da tekrar ısıtılması uygun değil.