Talhaninannesiii Kizlar balik yağı kullaniyor musunuz ben bunun icin 2 doktora başvurdum biri gerek var biri gereksiz diyor.Iki arada bir deredeyim bu yuzden sizde durumlar nedir kullanıyorsanız faydasını gördünüz mu yoksa sizde mi gereksiz buluyorsunuz???
gulapikk Talhaninannesiii ben kullanıyorum. 2 yaş altı tavsiye edilmiyoor ama ben doktorumuza danıştım çünkü oğlum 1,5 yaşında ek gıda döneminden beri aşırı seçici hiç anne sütü almadı meme reddi yaşadık. 1 yaşında doktoruma danışarak kullanmaya başladım. Ocean kullanıyorum çünkü en iyilerden biri oymuş. Sizde doktorunuza danışın kendi doktoru en iyisini bilir
yenidenanne3 Talhaninannesiii 1 yaşında başladık omega beyin gelişimi için çok önemlidedir doktorumuz
A-timu Talhaninannesiii biz de 21 aylığız ama 1 yaşında beri kullanıyoruz seçici yediği için mayıs ayında kesmiştik doktora gittik tekrardan başlayın dedi şimdi tekrar başlayacağız birde tuttu frutti möllers kullanıyoruz
Talhaninannesiii gulapikk bizde de durumlar tıpatıp aynı canım ama bir doktorumuz kullanmama bir doktorumuz kullanmamama gereksiz bir destek olduğunu söylüyor kararsız kaldım bu yüzden siz günde kaç ölçek veya kaç defa kullanıyorsunuz