Sontvbukucu SeninAnnenBirMelektiYavrm baston degil de kabin boy öneririm. Cunku baston da ağır ve kapanınca küçücük olmuyor. Butceniz ne mesela
theAna SeninAnnenBirMelektiYavrm bence altında sepeti, yatarlı olması ,kolay açılır kapanır olması ve hafifliği önemli. Bir de tekerleklere dikkat edilmeli.
CankizimRavzam SeninAnnenBirMelektiYavrm ben standart birşey aldırdım anneme 2.el 50 liraya çok kullanışlı ya hafif hem
Hbk1122 SeninAnnenBirMelektiYavrm dolap uygulamasından bakın baston Chicco liteway modeli çok güzel sırt kısmı da yatiyo aynı zamanda bende 2. El 450 TL ye aldım yeni..
Sontvbukucu SeninAnnenBirMelektiYavrm ben kabin boy chicco goody plus kullaniyorum tek elle açılıp kapanıyor 6.9 kilo baston olarak maclaren bakmistik ama bu ondan daha hafif ve kullanışlı. Bütçenize uygunsa chicco goody plus öneririm. 22 kg kullanımı var 3 kademe ve tam yatış pozisyonu var. Tentesi de uzun.
Sontvbukucu SeninAnnenBirMelektiYavrm cok yüksek fiyatlı değil zaten bütçenizi bilmediğim için yazdım. Su an fiyatlar o kadar yüksek ki ucuz hicbirsey yok. Butceniz düşükse 2. El bakin cok temiz arabalar oluyor satis uygulamalarında. Tam yatış pozisyonu ve tentesine dikkat edin bence. Bide tekerlekleri tek olursa kullanımı daha rahat oluyor. Ikili değil de tekli yani.