Doğum yapalı 77 gün oldu. Dün kanama gelince regl başladığını fark ettim zaten hemen. Aynı zamanda da ağır grip geçiriyorum 😔 Vücut ağrılarımın ve halsizliğimin tarifi yok. Sabah kalktığımda tuvalete giderken kanamam bir anda idrar gibi geldi ve her yer berbat oldu. Bu benim 2. doğumum fakat ilk doğum sonrasında böyle bir şey yaşamadım. Bu kadar yoğun gelmesi normal mi?