3 ay önce gebelik kolestazı geçirdiğim için 36+2 de ani suni sancıyla doğuma aldılar orada ki doktorlar bana 2. Hamileliğinde yüzde 20 tekrarla ma riski var dedi internetten baktığımda yüzde 80-90 diyor ve internette bebek açısından tehlikeli diyor bana ailem sonradan dedi senin için çok tehlikeliydi diye. Gebelik kolestazı geçirip tekrardan hamile kalan var mı? Tekrarlama riski nedir ?