Merhabalar arkadaşlar, bebeğim 3,5 aylık bu ayına kadar çok uslu, ağlaması olmayan, gazı olmayan gerçekten bu kadar uslu olmasına benim bile şaşırdığım bir bebekti. 3 gündür bebeğim sadece kucağımda durmak, kucağımda uyumak istiyor, her zamanki yattığı beşiğe koyuyorum çığlık çığlığa ağlıyor, beşikten mi rahatsız oldu dedim diğer beşiğine yatırdım yine durum aynı, öyle bir ağlıyor ki sesiyle resmen kulaklarım çınlıyor. Şunu danışmak istiyorum hipp mama kullanıyorduk ,4 gündür tamamen Sma comfort mamaya geçtik bana gazı yok gibi geliyor çünkü rahat gaz çıkartıyor sma mama böyle ağlama krizleri yapar mı? Bir de eli sürekli ağzında birşeyler ısırmak istiyor ben parmağımı ağzına koysam parmağımı da fena halde ısırıyor acaba diş mi çıkartıyor da ondan mı bu kadar çığlık çığlığa ağlıyor? Başına gelen var mı acaba?