Mihribann11 merhaba kızım 2 yaşında iken deldirdik ben güzelce anlattım ilkinde problem olmadı ikinci de biraz ağladı ama hastaneden çıkarken (hemşire deldi) acımadı ki diye güldü ilk gün biraz üstüne yatamadi ağrı kesici verdim 2.gun daha iyiydi 5.gun o küpeleri çıkarıp altın olanları taktım ilk gün anestol sürdüm biraz uyustursun diye şuan 3 ay oldu hiç bir problem yok kendisi bile çok sevdi