Canım öncelikle merhaba ,7 ay 24 günlük ikiz oğluşlarış var özellikle biri diğerine nazaran daha yoğun gaz sancısı yaşardı ve bu sebeple uyuyamazdı. Yaklaşık 45 günlükten itibaren yüz üstü yatırmaya başladık ve böyle tanıştı kesintisizin uykuyla yavrum. Tabi bu durum çocuklar kendini çevirmeye yani dönmeye başlayana dek kontrolsüz olursa tehlike barındırıyor maalesef. Ağzı ve burnunu kapatarak yani yüzü yatağa gömülü gibi pozisyon alırsa dönemeyebilme ihtimali boğulma tehlikesi yaratıyor. Benimkiler ikiz olduğundan sürekli nöbetleşe başında beklerdik o yüzden sürekli kontrollü olduk. Gece uyuyacaksam eğer bebeğim derin uykuya daldığında yan çevirir yanlarını yüz ğstü dönmemesi için yastıkla destekler bende öyle uyurdum. Ve çocuklarım hala daha sırt üstü yatmaz. Yüz üstü uyurlar. Ama özellikle trkrar belirtiyorum kendileri dönmeye başlayana dek yüz üstü uyuttuğunda sürekli kontol gerektiriyor kuzum.