Fun
guness_
Sancaktepe’de yaşıyorum 3 senedir dediğiniz olay her mahallede değil biz üst taraftayız gayet sakin güzel bi yer ayrıca binada boş daire var ama kiraya veriyorlar mı bilmiyorum 2500 dü sanırım kira fiyatı 2+1 mutfağı küçük malesef ama 2 kişi için gayet iyi bi ev küçük mutfağımda 20 kişi ağırladım Ramazan’da 30 kişilik Mevlüt okuttum düşünürse özelden adres yazarım emlakçıya sorar fiyatı yada kiralanıyor mu diye