Benim bebeğimde de oldu aynı bu işlerden. Kendi üstünüzde silersen belli bir müddet sonra düzeliyor. Yeni doğan bebeklerin ciltleri hassas olduğu için emzirirken yüzüne kıyafetiniz deydiyse alerji yapmış olabilir. Ben doktora gittiğimde alerji demişti. Ama yüzüne süt sürdükçe düzeldi.