MerveSinan bence bunun dogumla ilgisi yok sizin o bölgedeki kaslarinizin zayıflamasıyla ilgili.
Çünkü 2 normal dogum yaptım böyle bir sey yaşamadım genelde yürüyen biriyim ve spor yaparım evdede az da olsa
Kegel egzersizi netten bakin ve dr.unda dediği gibi idrar tutma hareketi cisiniz yokken akliniza geldikce yapın bunu.
Bildiğim kadarıyla tek secenek bunlar..
Geçmiş olsun kisa zamanda düzelir inşalalh