memrekilic Merhaba, daha önce yazmıştım. Oğlumda 6-7 mm vsd ve buna bağlı pulmoner hipertansiyon var. 15 günlük bebeğimiz. 4 kilo. Bugün ilaca başladık. Kapril ve desal. Daha önce bu süreçlerden geçenler varsa bizi _biraz bilgilendirir mi?