Oğlum dün 2. Ayına girdi.
5 kg 65 cm olmuş.
Agular 15 gün önce başladı.
1 haftadır da bize bilinçli bakarak gülmeleri geldi 🥰
Yine 1 haftadır kendi kendine zaman geçirebiliyor yatağında etrafı izleyerek, agulayarak. Öncesinde durmuyordu.
Gündüz uykuya geçişte bazen yatakta kendi başına uykuya dalmaya başladı normalde bizim desteğimize ihtiyaç duyardı. Onun büyüdüğünü görmek harika bir hismiş çok şükür 🥰🤍🤍🤍🤍
Şimdilik aklıma gelen gelişmeler bunlar. Sizin bebişler ne alemde ?
Nelere başladılar, büyürken izlemek nasıl 🥰🤍