Rmyslymn Kizlar gaz yapmayan ne yiyorsunuz artik Ac kalacagim diye korkuyorum birde aci yiyor musunuz? Canim sürekli aci cekiyor
ikikizceanasi Rmyslymn benimde cok canım istiyo ama yiyemiyorum birkere yedim kızım iki gün kıvrandı cok agladı
Momofaboy Rmyslymn acı yemiyorum ama çokta kısıtlamıyorum. Bulgur yemiyorum mesela o çok zorladı. Onın dışında sebze meyve et her gruptan yemeye çalışıyorum. Arkasından rezene içiyorum.
Didem88 Rmyslymn doktor dedi ki eğer çocuk osurmayi ogrendiyse (buda 20 günlük felan oluyo) herseyi yiyebilirsin. Fasulye nohut de özellikle ye dedi
Mekteplikiz Rmyslymn açıkcası en baştan beri sadece kuru fasulye barbunya ve nohut yemedim halen de yemiyorum onun dışında herşeyi yiyorum
renkliruya Ben herşeyi yedim başından beri halada yiyorum.. Kısıtlayınca bebek alışamıyor bence.. Belkide oğlum çok gazlı bir bebek olmadığı için rahatım.. Ama bulgur ve soğan süt yapar diye bol bol yiyorum..
Seniha renkliruya aynen bencede cok gazli bir bebek olmadigindan boyle diyor olabilirsiniz. Yoksa o sancilarla bagirmasindansa aç kalmayi bile göze aliyor insan.😐
Zehradeniz Herşeyi yiyorum ben de ama yemeden önce bir bardak ılık suya kimyon koyup içerseniz gaz yapmıyor
Burcusametbuglem Rmyslymn ben herseyi yiyorum gaz olabilecek tereddutte kaldigim yiyecek varsa kimyon katiyorum yiyorum bi skntimiz olmuyo cok.sukur
renkliruya Seniha olabilir.. Bide doğum yaptıktan sonra rezene çayı çok içtim.. Birde kimyon, anason ve rezeneyi karıştırarak içtim.. Bununda faydası olabilir.. Sizde deneyin.. 😃
Seniha Rmyslymn fasulye nohut bende yemiyorum zaten emzirmeden önceside her fasulye yedigimde bana bile sıkıntı verir. Onun disinda bulgur ve yogurtta bizde gaz yapiyor.Diger her türlü seyi az az da olsa yiyorum.