Suzan21 Merhaba hanımlar ben dün gebelik testi yaptım ve onu çöpe atmayi unutmuşum bu gün atacakken farkettim silik çizgi çıkmış gebelik varmıdır
Balkizlarim Suzan21 ilk 5 dakika içinde olan doğruluk payı verir siz olmadı bir test yapın veya kan verin ✨
gurbet_gelini12 Suzan21 silik çıkmışsa hamilesisiz dakika önemli değil gelinimiz yaptı ilk çıkmadı 1 saat sonra çıktı kan vermeye gıttı gerçekten de hamileydi şimdi kızı iki buçuk yaşında
Suzan21 Balkizlarim şimdi gidip bı test daha alacam ilk beş. Dakikada mi oldu onu bilmiyorum çünkü dikkat etmedim
Mihriballimm Yani umutlandirmak istemiyorum ama hafif var gibi bence kuruma çizgisi denilen şey beyaz olur benimde böyleydi ilk kızımda sonra hamile olduğumu kanda öğrenmiştim
Suzan21 Mihriballimm en iyisi kan vermek Allah’ın gucune gitmesin ama şu an hiç hazır değilim kızım daha küçük rabbim hayırlısını nasip etsin