Yaren_22_a ben eski usül mayalıyorum oluyor 😂 şöyle ki Günlük pastörize süt alıyorum, kaynatıyorum… soğurken kontrol ediyorum. Küçük parmağı sokup 8 saniye tutabiliyorsak tam o ısıda olacak… 1 kaşık yoğurtla göz kararı biraz sütü çırpıyorum bi kasede, küçük kavanozların dibine döküyorum, sonra sütü döküyorum üstlerine, karıştırıyorum, kapaklarını üstlerine koyuyorum ama kapamıyorum, sarıyorum b sofra beziyle, 4-5 saat bekletip dolaba kaldırıyorum. Taş gibi güzel oluyor :)