Yavrusuu Elbise fena değil belli ki bu elbisesini çok seviyor arkadaşınız, o ısrarla bunu giymek isterse kendi bilir çok ta zorlamayın kendi kararı sonrasında pişmanlık yaşayıp giymiş olsaydım bu elbiseyi deyip sizin buna engel olduğunuzu düşünmesin… Arkadaşınız illa ki bu elbiseyi giyecekse o zaman benden bir tavsiye arkadaşınız terziye gidip elbisenin kemerini ve kemer yerinizi çıkarttırsın çünkü kemer elbiseye günlük bir hava katıyor,modelde görünen ayakkabı modelinde ve gümüş renginde bir ayakkabı giysin ve saçlarını da topuz yapsın gümüş inci bir küpe taksın ve sade bir makyaj da yapsın bütün olarak baktığınızda o vakit çok şık olur bence☺