Oğlumun geçmeyen kabızlığı var. Kullanmadığım ilaç denemediğim yöntem kalmadı. Katı hiçbir gıda vermiyorum. Hep sulu şeyler. Zeytinyağı. Su. Kayısı suyu püresi. Debridat şurup. Masaj. Egzersiz. Zorlanmıyor çıkarırken ama top top ve ayrı parçalar halinde. Olması gereken bu mu? Dışkı çok sert değil kolay eziliyor. Ama anlayamıyorum normal mi? Tecrübeli anneler desteğinizi rica ederim neden böyle 🥺