Oğlumla kresete başlamıştık eğer alisirsa çalışacaktım ama orda çok agladi sınıfta bile bana baktı gitme diye annem.nerde diye aglad8 durdu bende bıraktım.ve aynı davranisii devam.ediyor kaynanamlarda normalde beni aramaz düşkün değildir ama.arada beni gormedig8 zamanlar anne nerde diye soruyor ne yapmam.laizm.