Kızlar HGS den geçerken kaç km ile geçiyorsunuz? Ben 30/40 geçiyorum ama daha hızlı geçince cihaz plakayı oluyor mu merak ediyorum. Mesela 60 ile geçsem okur mu?
*bu arada ben hsg yi kart olarak aldım cama yapışandan değil. Plakaya yansıttım yani hgs yi. O yüzden plakayı okur mu diyorum.