Miranim_55 079aslankuzusu aynısını benm bebeğimde kusmuşdu doktora götürdüm sıkıntı yok dedi normal sadece cok kusarsa getirin demişdi
Mer-seL 079aslankuzusu emziriyorsanız eğer normal çünkü ilk günler süt sarı oluyo. Onu kusmuştur. Kolestrum deniliyor bu ilk süte