Nsli ben kullanıyorum tavsiye etmem. 4 yıl önce samsung 8 kg yıkama 6 kg kurutmalı aldım. Yıkamasındamin memnunum ama kurutma performansı iyi değil. Zaten sulu kurutma yapıyor. Isı pompası yok. Bir de 2 programı var. 6 kg kurutuyor ama azıcık çamaşır yapıyor adam akıllı kuruması için 3 saat çalışmalı. Bir de kapağında hep tüyleri bırakıyor. Annemde beko kurutma makinesi var. 10 dk lık programı var tozunu almak istediğin ne varsa at toz toplasın. 7 kg zaten havlu çarşaf ne varsa at mis gibi kurutuyor