Oglumm_ kilo alımı iyi biz memnunuz mamadan ilk aptamil aldım kustu sonra bebelac gold aldık ama onu dadeğiştirmek istedim en iyisi hipp dedler zaten mama tatlarından belli oluyor bebelac şekerli bi tadı var hipp biraz kötü gibi tadı ama severek içiyor 😅