Babyarask 26 Mayis’ta doğduk 37+3 olarak normalde 12 hazirandi son gün Mesela biz şu an atak zamanında miyiz
Nazlican Babyarask İnternet e atak hesaplama yazın, doğması gereken tarihi giriyorsunuz yönlendiriyor
Deletedmom737383 Nazlican Buldum ama anlayamadım atak haftamız bitti mi yoksa 1 gün sonra mı başlayacak
Kaymaklibiskuvi Deletedmom737383 ama kırk haftayı doldurmuş haldeki doğum tarihini yazmak gerekiyor site de öyle demiş 12 haziran olarak
Deletedmom737383 Babyarask Atak haftasında mıyız değil miyiz çıktık mı gircez mi anlamadım valla :)))
Deletedmom737383 Barlaseymen @Nazlican Çok teşekkür ederim kızlar 🥺 memleketime geldim ikizler bi de inşallah usulca atlatırız🤐🤐🤐🤐🤐