tarcinnn Kızlar merhaba, sezaryen oldum da yavaş yavaş korse kullanmaya başlayacağım. Önerebileceğiniz bir model var mı acaba?
tarcinnn Durununannesi46 ben de owliye karar vermiştim ama alttan üstten sarkıyor yazmış biri o yüzden arada kaldım çok
Karan0 Bende eşimin spor korsesi var dı evde onu kullanıyorum 3 gündür 13 gündür sezeryan oldum bende
Karan0 tarcinnn nasıl atacagımı bilmiyorum düz siyah cıt cıtlı terletiyor korse spor korsesi oldugu için 3 gündür kullanıyorum daha bir fark göremedim
tarcinnn BuseCan bana 10 gün sonra cırtcırtlı ya da kopçalı farketmez kullanabilirsin dedi ama seçemiyorum 🥲