Sefaserpil Bulaşık makinem temiz yıkamıyor bardaklar catalar hepsini poturlu çıkarıyor lekeli içini temizledim filtireler komple yıkadım boş calsitirdim ama yok ne iyi gelir parlak temiz lekesiz yıkar ya deterjanda iyisini kullanıyorum
Alvindmrkl Sefaserpil ben bimin kullanıyorum iyi yıkıyor jelli almıştım bi markanın hep poşete akmış bide baya kimyasal kokuyordu granit tencere çıkarıp pilav yapacaktım resmen deterjan kokuyordu geri verdim o deterjanı fairy jel kapsüldü sonra BİM’e döndüm memnunum tuz ayarı falan oluyor makina temizleyiciler var limon koyuyorum bilindik şeyler makina kaç yıllık sizin acaba