Kayınpederim pozitif çıkmıştı eşim temaslıydı hemen önlem aldı ama 4 gün sonra boğaz ağrısı başladı,eşimde yoktur diye biz de korumadık kendimizi büyük ihtimal bize de bulaştı. Ve 3 gün sonra fethiye tatilimiz başlıyordu. Oturup gerçekten ağlamak istiyorum sinirimden hayal kırıklığımdan. Çocuklarıma geçerse nasıl yol izlemeliyim😢 ne vermeliyim? Ya da şu an virüs ilerlemesin diye ne yapmalıyım? Eğer bu virüs birileri tarafından servis ediliyorsa Rabbim iki cihanda da cehennem hayatı yaşatsın onlara,bıktım 2 yıldır bıktım yeter artık