Kızım 2 haftadir Kabız 4 keredir acile gidiyoruz lavman yapılıp da kakasını yapıyor yüksek ohtimalle bugün yine acile gideriz.6 aylik bebegim ek gida yediriyorum sirf kaka yapsın diye kabak erik armut yediriyorum her verdigim yemege zeytinyağı koyuyorum mama gunde 1 kere yiyor ona bile zeytinyağı koyuyorum daha ne yapmam lazım affedersiniz kakasını görüyorum poposunda ama çıkmıyor carsamba gunune randevu aldim cocuk cerrahisine goturecem o agladikca zorlandikca üzülüyorum me yapmam lazım basina boyle birsey gelen varmi