Ben aldım 2 hafta oldu sadece bebek emerken taktıgında diğer taraftaki ön sütü alıyor 30 cc den fazla hiç çıkmadı benimki, emmiyorken taktıgımda daha da az çıkıyo çok sütü gelen annelerde belki işe yarayabilir ama benim normal geliyo ondan da çok çıkmıyor