45 gün önce doğum yaptım sadece emzirmeyle hamile kalmadan önceki kilomdan daha düşük şuanda kilom ama minik bi göbek kaldı oda mekikle toparlanıyormuş bebeğimizin en güzel günleri annesi sadece onu düşünün kilolara kafayı takarsanız inanın kilo vermesi çok daha zor olur😇💕 günden güne göbeğinizin indiğini ve kilonuzun hızla düştüğünü göreceksiniz🤗