Komşumun 8 yaşında kızı var.bebekken hep sıvı beslendiği için yutağı gelişmemiş.görsen 5 yaşında dersin.dişleri de ezme,kesme işini yapmadığı için aşırı derecede önde .bu yüzden ivedilikle katı gıdaya başlamalısınız.kızım 6 aylıkken püre yerine pütürlü vermeye başladım.şuan 9.5 aylık ve ne versem yiyor.Ayrı yemek de pişirmiyorum o gün evde ne varsa o da yiyor.en çok kıymada sorun yaşanıyor.Bir de blw yöntemini araştır dilersen.ben o şekilde besliyorum kızımı.❤️