Merhaba kızlar bugün kovidin 2.günündeyim ve aşısızım 3 evladım var 10 8 yaşlarındalar en küçüğüm 2, 5 yaşında yanımda yatıyor çok korkuyorum bulaştırırım diye ben çok ağır geçiriyorum kendimi iyi hissetmiyorum bana bu cuma günün yüzü suyu hürmetine dua edermisiniz 🥺