Astral bende o yüzden düşündüm inanın:( yani nasıl diyim kokona biraz teyze:) tanımıyorum ayıplar mı lafını eder mi böyle şeylerin bilemedim. O bizi iki defa davet etti bende ağırlamak zorundayım . Görüşmek zorunda değilsin diyenler olabilir diye açıklama yapıyorum