Savci43 Merhaba anneler ,3 aylık bebeğim var herkeste olduğu gibi bende göğüs ucu yarası çektim kanadı ağladım sızlandım herşeyi kullandım bütün kremler yağlar ı aldım ama nafile işe yaramadı ama sağlık ocağında ki ebe bi fikir verdi onu sizle paylaşmak isterim belki faydam dokunur. 💙 çay süzgeçleri oluyo saplı onlardan iki tane aldım saplarını kırdım göğsüme kremi sürüp süzgeçleri göğüs uçlarıma kapattım ve göğüs pedi yerleştirdim , böylece hem krem kurumadı göğüs uçlarım nemli kaldı hem de hava aldı sadece hava alınca iyileşir diye duymuştum çünkü ve bi hafta da acım kanamam geçti belki sizde faydasını görürsünüz denemekte fayda var 😍
Fehimesaglar Bu işle gören avent göğüs kalkanları var hava alıp iyileşmesini sağlıyo ve kıyafetinle temas ettirmiyor
Seqnem Fehimesaglar hiç memnun kalmadım, onu kullanmak için de sütyen giymeliydim çünkü. Ailemden uzak yaşadığım için evimde kocamdan başka kimse olmuyordu. Onun avantajı 2 ay üstsüz gezdim yaz sıcağında. Dolayısıyla hiç yara olmadan geçti günlerim.