Papatya2636 demekki açliktan agliyormuş bende 3ay zar zor hem emzirme hem mamayla besledim 3.ayindan sonra sutüm kesildi hep mama verdim napalim kendini zorlama illa seni emsin diye bazı bebekler emmek istemiyor benim sütümde vardı kendi emmek istemedi sagarak verdim ama bi zaman sonra kesildi emsin diye çabaladim çok ama ağlama krizlerine girdi biraktim bende