nazlimom_ Kabız oldum olunca cıkıyor galiba hiç bişey kullanmadim bugüne kdr zeytinyağ sürdüm ama yaktı azcık proctolog krem yazan olmuş postlarda kullansam iyi gelirmi
Beyzan nazlimom_ ben normal doğum sonrası çok çok ciddi şekilde basur oldum. Kan toplamıştı. Genel cerrah içini boşalttı düşün o derece. Proktolog krem ve daflon fitil kullandım. Basuru geçirmedi hala çok kabız olduğum zaman çıkıyor ama o ağrılı zor dönemleri atlatmama yardımcı oldu..
Ondina nazlimom_ ben kabız olmamak için bir süre çok katı beslenmedim, her öğünde çorba mutlaka içtim bol su tükettim. Magnesie calcinee kullandım, hasarlı bölgeye de kantoron yağı kullanabilirsiniz.
nazlimom_ Beyzan sadece kremi kullansam şimdilik kullanımı nasıl oluyor bide kantaron yağıyla sıcak suya otursam iyi olurmu
Beyzan nazlimom_ kremin içerisinde kendine ait uzun bir uç var onunla biraz içeri sokup basurun köküne doğru sürmek gerekiyor. Ilık suya oturmak da iyi geliyor Benim normalde onun dikişlerim olduğu için o bölgeye yağ da süremedim oturma da yapamadım ama siz yapın mutlaka işe yarar
Annakarenina_19 Beyzan merhaba benim de basur teşhisi konuldu bugün. Doktor krem ve ilaç yazdı daflon yazmış Emzirdigim için bebeğime geçer mi korkuyorum