Kızlar merhaba 3 ay oldu doğum yapalı geçen ay ilk regl oldum 5 gün kırmızı renkte kanamam geldi daha sonra kahverengi kokulu akıntım geliyor sürekli şimdi 2 adetime 7 gün kaldı hala devam ediyor bu kahverengi kokulu akıntı sizce normal mi başına gelen var mı