Selda-gokturk ahh aynisi canim markette abuk subuk herseye aglar biyere gideriz rezil eder insanlar bakar. Anneme giderim en basiti salak sacma bagirir zirlar ortada bisey yokken. Agustos 15te yine esimin ailesinin yazligina gidicez kısmetse sadece biz. Valla gozumde buyuyor cunku her sene yazliktakiler bikkinlik geciriyodur hakli olarak abartmiyorum o kadar cocuk var erkek olanlar da var icinde. Bitek cirkeflik yapan benimki artik utaniyorum resmen diyecekler her sene cocuk daha da kudurarak geliyor. O yuzden umudu kestim ben duzelcegini falab dusunmuyorum bu sendrom falan degil yani bildigin huy.🤣🤦♀️