21 aylık bebegim son 1 haftadır gündüzleri 3 saat falan uyumaya başladı bir yerde görmüştüm ama doğrumu bilmiyorum demir eksikligimiz vardi bizim ilac kullanmistik son testte normal cikti dwmisti kendi doktorumuz degildi bayramdan sonra kontrolümuz var kendi doktorumuza kan vereli 3 aydan fazla oldu acaba bu uyku tekrar demirimiz mi düştü diye ? Yoksa normal mi ? Sabahları 9 10 arası uyanıyoruz 3 gecedir de uyanmaya başladı fazla uyuduğu için mi acaba ?