Elfahsenimm üst dudak dışa doğru açılıyor mu biberon ya da memeye yerleşince? Benim bebeğim de vakumlayamıyordu. Dudak bağı var oğlumda, kestirenler var dudak bağını, çok güzel vakumluyor eskiye göre çok fark var diyorlar. Benim sütüm zaten kesilmişti kestirme gereği duymadım.