Hilalyusra 17 günlük bebek cok hareketli normal midir . Kendi kendini öne arkaya itiyor elleri durmuyor emzirirken vs dönüyor kendi kendine
AntiSosyallKelebek Hilalyusra Doğmamış çocuğum tepiniyor karnım da düşün ki yattığım yer sallanıyor 😂 çok normal
iremnr Hilalyusra tam tersi hareketli çocuk iyidir derler hep ne güzel bu sayede gaz sancıları oldupunda gazını da daha kolay çıkarır