Kuzeyataannesi Rcn81hn Biz biogaia Kullandik pek faydası olmadı, sonra sab simplexe geçtik çok iyi geldi, 11 aylık kullaniyirum hala ara ara, ama doktor normal doğum olduğu için pek ihtiyaç duymamıştı, ben yinede kullandım…
2209 Rcn81hn Duzenli kullanimda faydasini görürsünüz. Biz 4 aya kadar gunde 6 kez 6 damla seklinde kullandik. Saat kurdum hep kacirmayim diye uyurken bile verdim. Tabi yediklerime de dikkat ettim. Gaz masajinida sık sık yaptik. 💫
PurpleTail Rcn81hn Biogaia ile beraber kullanmıştık memnun kalmıştık. Gaz damlası bebeğe göre değişiyor ama biraz deneme yanılma gerek.
KEREM0000000 Biz biogaia ile birlikte kullandık memnunuz ama yine de doktorunuza danışıp öyle kullanın
AyazsMother Rcn81hn Merhabalar, Oğlum şu an 10 aylık bende 1 aylık ken kullanmaya başlamıştım çok iyi gelmişti bize beslenmeden hemen önce direk ağızdan verirseniz daha çabuk faydasını görürsünüz ve düzenli kullanmaya dikkat edin sabah öğle akşam saat belirleyin hep aynı saatlerde vermeye özen gösterin umarım işe yarar sizde de 🌸
Aselburcu Rcn81hn 3 Farklı gaz damlası kullandık hiç biri işe yaramadı bizde dr zamanı gelmeden gaza çare yok demişti zamanla azalıyor kendi geçiyor