asdfgs bacım ağladığında asla kucağınıza almamazlık etmeyin. Siz almazsanız kucağınıza o bebek kendini nasıl güvende hissedecek.Kim uyduruyor bu kucağa alışır muhabbetini anlamıyorum.alışcak olsa benim kız alışırdı yaaa.Sürekli kucağımda gezdirdim,istediğim için yaptım.ama daha bi kez olsun illa kucak istiyorum diye ağladığını bilmem.Bol bol kucaklayın sarılın bebeğinize.ağrılı zamanında elinizi çekerseniz,kime güvenecek bu bebek, dede ye mi?