Smymn 1aylik bebeğim çişini yaparken ağlıyor.bezini degistirrken farkettim bir damla çiş oluyor ağlıyor i sırada .sizlerde bu durumu yaşayan varmi doktoruna gidince tahlil yaptirriz artik 😔
Buse-ayaz-14 Smymn bizimde öleydi sünnet derisi diyorlar galba onda yapışıklık çıktı azdı ama biz sünnet ettirdik bir gün mızmızlık yaptı okadar sonra birşeyi olmuyor bir haftaya da tamamen düzeliyor 3 aylık iyi ki yaptırmışık keşke daha önce yaptırsaydım diyorum
Hayatagulumse Smymn ah canim sünnetden korkuyormusun ben 40 cikmamiş yaptim cokta iyi yapmişim dedim 1 haftaya kalmadi iyleşti
_ipekk18 Smymn e et canım inşallah bişey yoktur 🤲🌸 Benimde erkek küçük doğdu diye sünnet ettirmesini 7 aylıkken ettiricez